.

Start Duplikaty Dokumentów
Procedura wydawania duplikatów legitymacji szkolne
PDF Drukuj Email

Procedura wydawania duplikatów legitymacji szkolnej,świadectwa szkolnego i pobierania opłat za te czynności w Publicznej Szkole Podstawowej

im. Jana Pawła II w Kostrzy

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 roku w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranica oraz zasad odpłatności za wykonywanie tych czynności (Dz. U. Nr 97, poz. 624.Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635)

I. Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej.


1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny

ubiegania się o duplikat.

Załącznik nr 1 do pobrania w sekretariacie lub na stronie internetowej.

2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię, data urodzenia) oraz dowód wpłaty.

3. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu tj. 9 zł.

4. Termin wykonania duplikatu do 7 dni.

II. Zasady wydawania duplikatów świadectw szkolnych.

 

1. W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice ucznia lub pełnoletni absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa

z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat oraz określeniem:

- rodzaju świadectwa (ukończenia szkoły / klasy),

- roku ukończenia szkoły / klasy.

Załącznik nr 2 do pobrania w sekretariacie lub na stronie internetowej

2. Do wniosku należy dołączyć dowód wpłaty.

3. Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu tj. 26 zł.

4. Termin wykonania duplikatu do 7 dni jeżeli przedłożony wniosek zawiera wymagane informacje, a dokumentacja niezbędna do wystawienia duplikatu znajduje się w Szkole.

III. Powyższe opłaty należy wnosić na konto.

 

Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II  w Kostrzy,

Nr rachunku 53 1090 2343 0000 0001 1591 1315

Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział Strzegom z dopiskiem: opłata za duplikat świadectwa; legitymacji szkolnej; imię i nazwisko ucznia.

 

 

Załącznik 1

 

Załącznik 2

 




Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: joomla templates vps Valid XHTML and CSS.

Projekty w jakich nasza szkoła bierze udział



 

oraz Nasza Gmina